Garantija un Atteikums

GARANTIJA


Visām precēm, kuras ww.teh24.lv iegādājas Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija. Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija.

Ja precei, kuru iegādājāties, Jūs konstatējat ražotāja brāķi, lūdzam to kopā ar garantijas vai pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt oficiālajā ražotāja servisa centrā vai ww.teh24.lv birojā iepriekš sazinoties ar administratoru. Ja Jūsu iegādātās preces ražotājam ir autorizēts servisa centrs, rekomendējam doties ar garantijas preci pie viņiem, jo, nododot preci ww.teh24.lv birojā, problēmas novēršanas laiks diemžēl būs ilgāks, jo prece būs jāievada garantijas servisu sistēmā un fiziski jānogādā uz un no servisa. Autorizēto servisa centru adreses un kontakttelefoni atrodami internetā, uz izsniegtā garantijas talona, sazinoties ar veikala administrāciju.



LR MK noteikumi par distances līgumu 9.punkts nosaka, ka Patērētājam* ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Taču, tai pašā laikā jāņem vērā, ka LR MK 2002.gada 28.maija noteikumu Nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu" 14.1 punkts nosaka: "Patērētājs, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai".

Tāpēc lūdzam ņemt vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tik tālu, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, taču neveicot nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizējot uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēšot aizsargplēves, ieslēgt, neievietojot SIM karti un neveicot zvanus, nesinhronizējot datus utt.). Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

Patērētājam saglabāt iegādātās preces iepakojumu līdz atteikuma tiesību termiņa beigām un gadījumos, kad tiek izmantotas atteikuma tiesības, prece ir jāatgriež nesabojātā iepakojumā.

Pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sesto daļu, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Ja tiks konstatēts, ka patērētājs ir sabojājis vai pasliktinājis preces stāvokli (uzskatāmi redzams ka prece vairs nav jauna) un tādā veidā nodarījis zaudējumus ww.teh24.lv, tādā gadījumā, ww.teh24.lv normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā izmantos tiesības no patērētāja pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzināšanu.
Lai atteikuma tiesību izmantošana noritētu maksimāli ātri, lūdzam šāda veida precēm atvērt iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk.

Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadītās kļūdas, lūdzu, sazinieties ar mūsu menedžeriem  sūtiet e-pastu: info@teh24.lv

Interneta lielveikalā ww.teh24.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Tāpat ww.teh24.lv uzsver, ka preču aprakstiem ir informatīva nozīme. ww.teh24.lv neuzņemas atbildību par ievadītajām kļūdām preces aprakstos. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar ww.teh24.lv pa e-pastu: info@teh24.lv , tel. 
22010089, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem, mēs Jums centīsimies palīdzēt.

Piesakies jaunumu saņemšanai

Saņem jaunākos piedāvājumus un akcijas savā e-pastā